Regn



Här e Minnéa och Filippa så söta dom e!!! Filippa undrar nog va Nea ligger i för en karusell hehe Filippa fick också prova och jag tror hon gillade den!

Blir ingen prommare idag iaf så sjukt tråkigt väder synd för hade vart kul att få träffa Emma och Milton :) Får blir en annan dag. Så kul att träffa andra mammor och deras bäbisar tycker jag!

Nu sitter jag här och funderar om jag ska klä på Nea när hon vaknar och bege mig hem till Annika och Keyvan och hälsa på a får se hur det blir. Har beställt nya nappar med minnéas namn idag från namnnappen ska bli lite kul tycker jag så alla ser att hon heter Minnéa och inte Linnéa ;) hehe döv öron :P

Hörs sen pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0