storm!!

Alltså va e detta?? Snööö!!!! fasen inte nu det är alldeles för tidigt för sånna dumheter!!
Har sovit skit dåligt inatt för alla konstiga ljud sen att det låter som att vinden ska ta med huset ibland eller blåsa sönder rutorna. A

Aja idag blir det ingen promenad iaf svärmor kanske skulle koma förbi så det blir till att vara hemma å mysa.. Igår färgade jag min utväxt och det e helt sjukt hittade en perfekt färg till mitt bruna hår hehe medium blonde låter inte det lite konstigt det tyckte jag iaf men hon på frisören sa att den skulle bli bra å det blev den så tack!!!  Skönt att man äntligen har hittat en färg som passar eftersom min favvo frisör som brukar fixa mitt hår e hemma med söta Neo :)

har beställt lite kläder från hm  och dom kom igår dom passade super en mys dress och en gul vanlig tröjja skönt i sånna här kalla stunder.
Nä nu ska jag gå å laga lite gröt e inte sugen på mackor å sånt idag sen måste jag ju ta mig lite kaffe med :) Pösssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0