Uhhh

Shit va trött jag är, Det här med sovrutiner har vi inga för sova vem behöver det??? Så verkar iaf lill tjejen tycka..
Börjar med att hon somnar vid kanske 8 halv 9 sen sover hon max till 11 sen vaknar hon ungefär varje timme och ska ha mat tills vi går upp vid halv 7 har provat med allt och det är verkligen mat hon vill ha varje gång. Pratade med bvc å dom bara skratta typ hur kan man skratta när stackars jag inte får nån sömn :(( På dagarna sover Nea kanske 3 gånger en timme varje gång och som alla säger passa på å vila när hon sover på dagen mm lätt antingen har jag vart ute på promenad och låter henne sova ute i vagnen vem vill lägga sig å sussa inne då nä det går ju inte å sover hon inne så hinner jag bara precis hålla på å somna så vaknar hon å då blir man ju mycket gladare NEJ NEJ!!! Det är ju bara att gilla läget och hoppas det ska vända... 

idag har jag nada planer, självklart ska jag ut och promenera sen får vi se vad jag hittar på.
Å Jenifer sitter här å skriver å skriver men har då inte sätt nå pluss än dååååååligt!!!!!

ha en super dag pössss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0