Ge mig massage!!!

Ja nu har jag kommit hem från Annika blev en snabb fika där med kaffe och bullar. Vädret e fortfarande skit å jag blir så shopping sugen då. Min sena lunch är i ugnen å jag svälter!
Vad ska man hitta på nu då, åka till Sara och Affe å kolla i nya huset? fasen vad jag ränner men vad gör man, kan ju inte växa fast här hemma i soffan.

Ikväll skulle det sitta fint med en bra film god mat lite godis å kanske lite rygg massage från min man, han lär ju förstå att det tar på min rygg att bära runt på lill skrutten... så ge mig massage för sjutton ;)

MMM min goda fiskgratäng med mandel på faktiskt super go, lite kokt potatis å kokta grönsaker så blir det super!!

Pösssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0