par mys

har haft fullt upp så inte hunnit med å skriva... tar en jädrans tid att fixa å dona här hemma sen har jag även vart och stor shoppat åt Minnéa eller näää Neas gammel farmor har shoppat hehe, blev massa fina kläder samt bädd sätt till sängen hennes. Igår va vi iaf på våran berömda par middag. Det är så att vi är några par så turas man om att ha middagarna nu va det Adam och fridas tur och då får dom bestämma allt som ska hända den dagen och kvällen. Blev iaf massa god mat och jag mådde s¨å dåligt hade tryck i mig nästan 1 liter cola alldeles själv gissa om magen va mätt å så satt jag och funderade varför jag inte fick i mig nån mat. Man ska aldrig dricka läsk innan maten :P Vart iaf lite musik tävling å så. Jag och Niklas kom sist hehe. MInnéa gobiten hon låg å sov som en stock hon a iaf några timmar sen vaknade hon vid 11 tiden hur go å glad som helst hehe sötast!!! Nä men lördagen blev iaf lyckad. Nu ska jag hoppa in i duschen innan lillen vaknar för när Niklas slutar  ska vi till svärmor å äta god mat :)))) hare bra pösssss


Kommentarer
Postat av: Anonym

NU har du inte skrivit pa flera dagar jag far inte veta nagot

2008-09-23 @ 05:51:09
Postat av: Sandra

ne just de, uppdatera gosse ;)

2008-09-23 @ 18:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0