Sista försöket :)

Ja jag har bestämt att göra ett sista försök med att skriva i boggen vet att alla mina nära och kära läser den och att dom som inte träffar Minnéa ofta vill att jag berättar allt nytt som händer med henne å så...

Igår va vi iaf på kalas hos Niklas bror åt en massa goda god saker så jag mådde så illa när jag kom hem på kvällen.
När vi kom hem vid 8 va Minnéa så övertrött så hon bara gnällde och va omöjlig att få att somna, men till slut somnade hon så då fick äntligen jag också sova hehe.

Idag står iaf en promenad på dagens schema bara det inte regnar så, är så tråkigt att knalla i regnet helst med en liten bäbis som inte alltid är nöjd att ligga i vagnen. Sen om Nea sover lite på dan här ska jag dona lite med små projekt som aldrig blivit gjorda som tex måla en hylla som ska vara i Neas rum sen ett sånt där gammalt fönster som jag ska sätta speglar i ska målas vitt allt i vitt Älskar vitt :P ska även försöka hinna träna lite yoga här hemma har en jätte bra skiva som jag går efter har kommit på att jag mest vill träna upp musklerna eftersom jag har gått ner så mycket nu när jag ammar :( Så snart tar vi hem lite grejjer här till mitt lilla Sofie gym då jädrans sen när gummsan blivit lite större får det kanske bli ett gym kort.
Sen har jag även blivit sugen på att testa på mink från märket i.d. Nån som provat det? Är ju lite dyrare å så men funkar det så bra som alla säger kanske det är värt det. Aja ska fundera lite om jag ska slå till :P Man måste ju få unna sig lite själv också slutar ju alltid att man kikar saker till Minneá heheh

Nä nu ska jag dricka färdigt mitt kaffe sen ska jag väcka resten av familjen! Hoppas ni får en super dag Pösssss

Kommentarer
Postat av: Sandra

åhh duktig med uppdatering! Hoppas du går ut nu också som du skrev och lova, kanske kan ta ett bildbevis sen? :P

2008-09-10 @ 11:25:31
Postat av: Anonym

jajajajaja jag skaaaaa sandra ;) måste bara sluta regna!

2008-09-10 @ 12:11:56
URL: http://sofieehlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0