Slut på Niklas semester :(

Ja då va det bara jag och Minnéa hela dagarna då ingen pappa att busa med :P Det ska nog gå bra ändå hehe.
I söndags blev det iaf lite shopping blev några tröjjer linnen och skärp, ville ha tröjjer jag kunde ha tights till eftersom jag inte riktigt kan knäppa gylfen på jeansen än :P och jag hittade två tält hehe jag kunde ha med ett skärp så det blev bra.

Efter shoppingen åkte vi hem till min mor å far som kom fårn tyskland, blev lite fika där och så fick vi lite presenter Vuxendricka åt oss o och nalle björnar åt Nea :P massa polkargrisar från gränna fick vi med passar ju jätte bra till vårt nya liv Not!!!!

Undra vad jag ska hitta på idag??? Aja nåt kul ska väll jag å plutten hitta på, mamma skulle komma å plocka lite äpplen här iaf och göra äppelmos till nea som vi kan frysa in å ha till gröten sen..
Nä nu ska jag dricka klart mitt kaffe :) Pöss

Kommentarer
Postat av: sofie

Halloj.. hehe jasså :) Hm, klickar inte alls för mig vem du är dock? ;P

2008-09-03 @ 23:08:06
URL: http://sofiehagelin.blogg.se/
Postat av: sofie

Jag hörde precis med mamma och då förklarade hon vem du var, då klickade det till lite grann iallafall :) pappa din kallas för kenna och var god vän med min va? ni hade två hundar också minns jag!



Mamma hälsar grattis till dottern din :) sjukt söt är hon!

2008-09-04 @ 18:14:41
URL: http://sofiehagelin.blogg.se/
Postat av: Jenfa

hej min kara van ville bara saga at jag saknar dig massor gar in pa din blogga varje dag e sa kul att se vad du/ni gor puss mea fran mig kramis

2008-09-05 @ 04:26:17
Postat av: sofie

Det ska jag absolut göra! :)

2008-09-05 @ 10:36:08
URL: http://sofiehagelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0