Beställda

Ja nu e det kväller å jag sitter å nöter på min cv *suck*  Va så länge sen jag sökte jobb eftersom jag haft jobb.
Idag har jag vart hemma och hos mina föräldrar, Sandra kom hit och sällskapade med oss så det va trevligt. Skulle ha åkt till Owes med henne men det fick bli en sväng på kvällen istället.

NU har jag äntligen hittat mina gardiner och dom e beställda och klara nu ska dom bara få in dom :P Jag väntar spänt på att dom ska ringa i dagarna. Ja om vi har råd nu då...

Funderar på att ringa helsocentralen imorn å höra lite om Minnéas hosta tycker hon hostar rätt ofta nu för tiden och det e ingen dålig hosta heller.. A helso får det bli,

hade täkt att jag skulle måla mina naglar å så å fixa med lite blommor å så men det får bli imorn för nu e jag sjukt trött i kroppen å vill bara lägga mig ned...

Hörs imorn

Å Erica dom va super fina som du nu har läst så dom blir det :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0