:)

Hej!!
Kvällen igår va super mysig.
Kvällen började med att jag åkte hem till Jenifer som bor i stan, vi gjorde oss i ordning där inför middagen.
När vi kom fram till Sara sen så hade hon Italienskt tema så det blev fetaost sallad och lite annat smått o gott.

Vi va där i flera timmar och pratade gamla minnen och hade mysigt.
Vid halv tolv började alla bli lite små trötta så vi bestämde oss för att åka hem, jag körde.
Väl i bilen pumpade vi på lite musik och det slutade med att vi stod å tok dansa inne på goya. Eftersom dte inte va meningen att vi skulle ut så va vi inte speciellt utgångs klädda men det sket vi i :P

Halv två började vi pallra oss hem efter en super lyckad kväll som inte sluta som vi hade tänkt oss.. :P

Idag e vi lite trötta här hemma men vi ska ner till stan för att cykla hem våra cyklar som står hos Jenifer sen blir det en sväng på staden för att kolla efter skor åt Neis...

Så fort jag får lite kort av Jenifer från igår ska jag sätta in så ha tålamod ;)

Ha en bra dag så hörs vi sen kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va fin bloggen blev. Nu ligger bilderna uppe pok

2009-08-23 @ 14:05:11
URL: http://thejls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0