Härliga morgon

Solen lyser och Nea e feberfri :)))) ojj höll på å glömma sovmorgonen som varade ända till 9  Lyx!!!!

Idag har vi inget planerat, ska ta mig en dusch nu sen drar det nog iväg till mamma å pappa så Nea får träffa sin mommo å offfsa :) 

Iaf så provade jag torr schampot som jag köpte igår från proffs, kostade endast 39 kr men va gör det när den ändå va värdelös!
Så senare idag kanske vi åker till valbo en sväng å köper ett annat schampo som Sandra tippsade mig om :)

Måste börja tvätta mitt hår  mer sällan, det sägs att man ska tvätta det 2 gånger i veckan å som det e nu tvättar jag det nästan varje dag. 

Nä nu har Neis en penna i handen så jag lär dra mig, annars har vi nog lite streck här och där...

Hörs senare kram på er!!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0