Jungelvrål

Hej på er! Som ni vet så fuskade jag lite igår, men som försvar så vart det bara 3 jungelvrål å 3 frukso det va väll inte så farligt :P

Idag ska jag börja dagen med äckel gröt som kanske kanske smakar liiiite liiite bättre idag, vi får hoppas för det e inge vidare gott inte!

Idag blir det en sväng till Valbo måste handla lite nödvändigheter, bla ett torr schampo från proffs. Tvättar mitt hår alldeles för ofta så lär inskaffa ett sånt så kanske jag kan hålla mig en dag iaf. 

Sara kommer hit strax före 10 mamma lika så för hon ska vara hemma här med nea som fortfarande har lite feber.


Men vi hörs senare Kram på er :) /sofie

Kommentarer
Postat av: Anonym

söt blogg :)

2009-08-18 @ 08:06:38
URL: http://iliveforshopping.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hehe tack detsamma:) Ja det kanske jag gör ska försöka ta mig till haga först bara puss

2009-08-18 @ 10:06:12
URL: http://thejls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0