Kvällen som inte blev som planerad

Ja dagen gick och vi började göra oss i ordning lite smått. Nea skulle jag lämna hos sin mormor kl 5 efter det skulle vi cykla in till stan till jenifer och jimmie :)  Nea va lite kinkig och har vart det några dagar nu. Misstänker att fler tänder e på g.

A iaf så tyckte jag Nea va lite extra grinig så jag tog upp henne å va känner jag hot hot hot.....
Tog tempen och min lilla gois hade fått feber, stackars liten så jobbigt när dom inte mår nå bra.
Men förutom att hon va lite grinig så va hon hur glad som helst så vi bestämde oss för att sovningen hos mormor fick blir en annan dag och att mormor skulle komma hit å va med  henne.

Så vi cyklade iväg strax efter 5 och hos Jenifer å J blev vi bjudna på taccos mmmm jag drack bara en cider knappt det så jag va nykter.  vi hade jätte kul ute men så skönt att komma hem till min älskling.
Idag mår hon rätt bra kunde inte ta tempen eftersom hon blir typ galen å det e omöjligt att få henne att ligga still men jag tror det e tänderna som spökar för Nea har blivit dålig många gånger pga dom :/

Hoppas ni hade en trevligt lördag kväll
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0