Marinfestivalen

Ja du festival det va väll att ta i, fy fan så trist tacka vet jag Cityfesten :P
Aja ni som tänkt gå dit kan tänka om för det va absolut inget förutom båtar.

Nu har vi kommit hem å Niklas la precis Nea, det här e tredje natten hon sover i sin egen säng förr har hon total vägrat sin säng men nu verkar det gå bättre :)

Idag har vi vart på Minnéas blivande dagis, träffade fröknarna och dom verkade jätte trevliga.
Nea blev helt till sig när hon såg alla barnen och ville inte gå med mig hem så det blir nog inga problem att få henne att trivas.

Imorn blir det lite partaj Minnéa ska för första gången sova borta, hon ska sova hos sin mormor å morfar :) Kommer kännas konstigt att vakna utan henne för det har jag aldrig gjort förr.

Nä nu ska jag kika lite tv tror jag men vi hörs imorn :) pöss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0