Min lilla älskling

Tycker så synd om lilla Neis nu :( Hon e jätte varm å ha svårt att slappna av. Hon vaknar hela tiden.
Själv e jag fortfarande skit trött, va till mor å far en snabbis, åt lite max å fixa en grej på deras dator sen bar det iväg hem igen.

Måste börja mitt nya liv snart :P 
Nya liv = träning, långa promenader, nyttig mat och besöka sjukan för att göra undersökning på min mage.
Har vart där för ett tag sen och fick tabletter mot magkatarr men om det inte gick över med dom så kan det vara ett magsår, så det e bara dit å trycka slangen i halsen.. mmm bara bara not!!!!!! 
 
Nu ska jag fixa nåt att äta sen blir det väll tv resten av kvällen.





Hörs imorn mina vänner :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur söööt kan man bli

2009-08-16 @ 21:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0