Shopping

Ja idag har det shoppas, inte så mycket bara ett torr schambo och en allmänacka *stavning*??????

 va förbi madame nyberg på hemvägen, för er som inte vet så e det en inrednings butik helt i min smak.
När vi gick in så stod det en stor lykta på trappen som hade kostat 600 å nu va det halva priset, jag blev sjukt sugen på att köpa den men gjorde det inte för nån konstig anledning.
När vi kom hem blev jag så arg på mig själv att jag inte köpte denna fina sak så jag ringde dit för att lägga undan den för att sedan åka dit igen när Niklas kom hem, ja å vad säger hon jo Näää tyvär jag sålde precis den Bläääääääää

Aja strunt i lyktan jag å Sara åt lite lunch här hemma å snacka skit, barnen sov en stund så vi fick våran egen tid :))

Nu har Niklas slutat å sitter i badet med lill tösen, själv e jag så trött å less å ja typ allt...

Nä vi hörs senare när jag e piggare :)))
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0