Stor kok

God morgon på er!
Den här helgen har vart trevlig , eller inte dålig men ändå jobbig för Nea vart lite dålig, eller nja inte dålig ja ni vet.
Nu är hon iaf mycket bättre och igår upptäckte jag en stor tand på väg så det va nog därför lillskrutten blev så här.

Idag är det stor kok som gäller här hemma, håller på å kokar massor med kött å grejjer.
Så till lunch blir det lagomt med ett smakprov för köttet ska nämligen koka i 3-4 timmar.

Sen så hoppas jag att grejjerna jag beställde i helgen kommer i veckan, vill få klart Minnéas rum nu,iaf till helgen när hennes kusiner kommer.


Nä nu ska jag fortsätta här men vi hörs senare sätter in ett kort så ni får smyg kika lite på Neas rum sen :))

Pösss

Kommentarer
Postat av: Crazyangel

Jaa det tycker jag. Milton går tis, ons och fre på dagis. Så antinegn nån eftermiddan efter kl 2 eller på torsda.

2009-08-31 @ 11:33:43
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Nadize

Vad duktig du är som gör storkok hehe..va roligt att fixa hennes rum..så kul o pyssla me sånt...hoppas hon mår bättre snart kram

2009-09-01 @ 11:12:49
URL: http://nadize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0