Tillbaka

Ja nu har jag bestämt mig för att börja blogga igen, Så om jag lovar att uppdatera ofta så lovar ni att kommentera ....bra deal va ;)

Vi har iaf haft en underbar sommar, vädret har vart si så där men några veckor sol har vi ju iaf fått :) Vi va till västkusten med min familj och syster å familj, pappa och mamma hade hyrt en stor stuga på Daftö camping som ligger i Strömstad.
Jag har vart på många campingar men det här slog alla, Stor camping, många olika aktiviteter, sjukt fint va det också.
Vi fiskade krabbor, satt å myste i stugan, shoppade lite, drack drinkar, och hade det väldigt trevligt.

Just nu sitter jag här i köket med mitt kaffe, va tvungen att lägga Nea för hon va så trött, hade bestämt oss att börja lägga henne en gång om dagen bara men idag gick det inte.
Nea har iaf fått dagis plats nu hon börjar sin inskolning 14 september, ska bli väldigt spännande men ändå lite läskigt!!

Idag vet jag inte vad vi ska hitta på men nu ringde iaf Annika och ville ha lite frukost så vi får höras senare. Pössss


Kommentarer
Postat av: Emma ~ Crazyangel [mamma till Milton]

Du får skicka över lösenord å de så gör jag om din blogg ^^

2009-08-14 @ 08:55:04
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0