Tisdag

Godmorgon på er, sovit lika bra som jag inatt????? Jag har sovit som en prinsessa :))
Nu har jag precis ätit lite frukost och sitter nu å dricker en koppen kaffen. 
 
Idag ska jag fixa lite med mitt cv som jag inte skrev klart igår, kanske söka lite jobb om det nu finns nåt att söka. Ja i det här läget gäller det att inte vara kräsen,  sen ska jag ta ut Neis på nåt kul..
Har lite tvätt att fixa också :/

Nä nu ska jag se eftre MInnéa här som sitter å glor på mammas tele inte bra!!!

Hörs senare Kram på er







Kommentarer
Postat av: S A R A

Fin bloggen blev.. måste ha vart längesen jag va inne. Hoppas allt är bra med er kram

2009-08-26 @ 00:19:01
URL: http://sarriiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0