trött

Igår hade vi en super mysig dag hemma, Nea va ju lit dålig eller dålig va hon inte för hon är piggare än piggast, hon får bara gå på toa lite ofta!

Niklas åkte på morgonen och köpte färg till Minnéas rum så jag körde på med målningen på en gång så nu e jag klar nu väntar jag bara på att grejerna jag beställt ska komma :)

På eftermiddagen kom Tobias, Niklas lille bror hit så vi styrde upp lite tacos och dom hade drink bufé :P

Ennu senare på kvällen kom Jenifer och jimmie hit så vi kollade lite på videos från bröloppet och min möhippa.

Nea har stökat inatt och jag vet inte hur många blöjjor vi fått bytt så idag e vi lite trötta i huset. Hoppas bara min Neis blir bra snart så drygt när dom inte äter som vanligt..

Nä nu ska jag göra lite kaffe här men vi hörs senare kram!!


Kommentarer
Postat av: Nadize

Hej gumman..allt är bra med mig..hur är det själv?..ser att Nea är lite dålig..jobbigt..nu ska jag gå och tvätta....kram

2009-08-30 @ 11:17:30
URL: http://nadize.blogg.se/
Postat av: Crazyangel

Ja man blir ju lite less. Suck. I veckan gör vi nått tycker jag. Fick fullt upp förra :P Kommer inte ihåg om det är tosda,onda freda miln går eller om det är tis,tors, fre denna vecka. Men den lediga dagen kan viju träffas.

2009-08-30 @ 13:15:42
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0