Ah

Har visst glömt bort bloggen en arning :P Vadå har det härt förr?

Hmm få se när skrev jag senast? JO dopet va super kul lilla Sara tyckte dock inte att det va allt för kul, hon gallskrek hela dopt. Stackars :(

Efter dopet skulle vi ju hem till Gävleigen och det blev en helvetes färd. Snöstorm, på vägen hade 4 bilar åkt åt pipan, Nea gallskrek, sket ner sig .. Ja u name it!! Men vi kom hem till slut :)

Nu är Nea lite förkyld så vi har inte gjort så mycket. Imorn blir det en sväng till nagelsalongen för att inhandla grejjer så jag kan sätta igång med naglar nån gång :P
Nä nu ska jag tvätta fejjan sen mysa Ner bredvid min goa Minnéa :)) MYYYYYYS!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Att man ska behova tjata a tjata nu skriver du gosse

2009-03-04 @ 03:30:44
URL: http://thejls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0