Go morgon

Gud vilken härligt dag att vakna upp på :) Måndag, nya tag, fint väder, fått sovit jätte bra ja allt va super.
Iaf så vägde jag mig igår 50,2 kilo e det inte sjukt va fasen kom dom ifrån. har ätit mitt pulver efter maten som jag bestämt nu återstår bara träningen på det här så kanske jag når mitt mål :)

Idag ska jag ut på promenad, har igen bil så det blir att hålla till i hagaström :P
Sen när Niklas kommer hem kanske vi ska måla lite i källaren, vi har som mål att bli klar där till vår/sommar.
Kvart att göra är : Måla några dörrar, riva av plastgrejjen på trappstegen, slipa trappan, måla trappan, lägga typ en heltäckningsmacka så det blir mjukt och skönt på golvet, sen måla lite i gillestugan :)

Nä nu ska jag dricka klart mitt kaffe sen ska vi börja göra oss i ordning. Pöss på er

Kommentarer
Postat av: Emma ~ Crazyangel [mamma till Milton]

Skärpning nu! NU har vi snart sagt i ett halvår att vi ska ses å de blir aldrig av. När har du bil så vi kan promenera? :P

2009-02-09 @ 22:26:38
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0