Hejje

Tisdag morgon. Nea leker på golvet och jag sitter å glor lite på datan.
Igår blev det promenad i solen men Annika och Malin, vi gjorde ett stopp hos min mor och far på lite fika sen vandrade vi vidare hem till mig för lite lunch.
Idag ska jag också ut på en prommare inte lika fint väder idag men man måste ju.

Igår kom Iaf Sandra å Adde förbi och Adde hjälpe oss att måla i vår källare, ska bli så skönt när dte blir klart :)

Kom ett par och hämtade Gizmo igår, skulle ¨låna honom ett tag :(( Vill inte säga mer än att jag vet inte om det känns rätt. Jag vte ingenting längre bara att det inte går att ha det som vi har. Aja nä nu ska jag hoppa in i duschen å göra mig i ordning så man e klar om nån skulle ringa ;) pösss


Kommentarer
Postat av: sara

Men ska du lämna bort vovvarna? Va tråkigt. Jag som va ute efter en vovve till min.. min saknar nån å leka med.

2009-02-10 @ 15:39:14
URL: http://sarasfyndblogg.blogspot.com
Postat av: sandra

gosse gå in på msn nu :P inga money på mob ju!

2009-02-12 @ 09:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0