Tandplågan

Hej på er!! Idag är det tisdag och jag har vart hos min kära farmor och farfar och ätit gooood mat :)))
Nu har jag kommit hem, Nea somnade precis så nu sitter jag å njuter av min första kopp kaffe för dagen.

Sandra och Adde kommer senare, ska hjälpa sandra med hennes hår sen hade hon tappat en nagel som hon gjorde i Thailand så den ska lagas sån tur är så hade jag lite grejjer hemma endå.

Imorn har vi tid hos bvc, va två månader sen nu så det ska bli riktigkt kul att se om hon växt eller krymt kan ju va så att hon inte gått upp så mycket eftersom hon vart sjuk och börjat äta mat nu. aja vi får se.
Efter det väntas skräcken tandläkaren hehe har alltid hatat tandläkaren men men man måste ju, mamma ska va barnvakt åt lilla Neis medans jag pinas. Dom ska antingen vara hemma eller ta en runda på stan :)

Nä nu ska jag röjja lite här sen får man ju besök.. Pösss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0