Utmanad

Har blibit utmanad av min kära kusin Mimmi att lägga upp den 6 bilden i 6 mappen och här kommer den, det blev på vår kära Gizmo.
Själv utmanar jag Jemfa ;)

Iaf sitter jag här i min ensamhet och har precis lagt Nea. Ska kika lite lets dance nu sen kanske ta mig ett bad. Aja idag har jag vart med min kära vän Sandra vi tog oss en promenad till mamma och fika lite och lyssnade på gammla godingar på tuban, pratade lite om planer för framtiden vad vi ska öppna för skojj hihi :P

Imorn blir det lite shopping på staden, ska fösöka hitta en doppresent åt sötis Sara sen en svart tajt tröjja åt mig för på söndag blir det en tripp till Enköping för  då väntas dop :)) Hörs pösss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej min van du far du faktiskt fixa en hogtalere vill ju prata med dig idag ditt sendrag

2009-02-23 @ 18:00:56
Postat av: Anonym

sag du skolfotot pa oss pa face hahaha sa sot vi va:)

2009-02-23 @ 18:03:57
URL: http://thejls.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nehe du inte vanta sa dar lange med att skriva nu har inte min van gjort nagonting pa flera flera dagar iaf vad jag vet;;;;

Miss you pussilipuss

2009-02-24 @ 22:02:20
URL: http://thejls.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hejsan!

jag brukar kika in på din blogg ibland:) jag har själv en liten hund och blev fundersam då jag läste om att ni lämnat bort Gizmo till "nått par", ska ni inte ha hundarna kvar och varför?? själv skulle jag aldrig kunna lämna bort min hund...

Mvh/Sofia

2009-02-27 @ 16:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0