Åh

Vilken natt!!!, känner mig sååå utvilad och pigg.
Nej det är inget skämt Minnéa vaknade endast 1 gång oki två då men den andra räknas inte för hon somnade om på en gång.
jag är så glad och hoppas detta fortsätter att gå bra både med maten och sömnen.

Idag är det fredag och jag och Annka ska iväg till Owes och titta lite :)  får se om jag hittar nå fynd :)

Idag kommer Sandra hem också ska bli så kul att träffa henne imorn på midagen.
Skulle behöva iväg å handla grejjerna till maten idag känns drygt att ha det kvar imorn, aja får se hur det blir.

Nu ska det svidas till i magen för nu ska det bryggas kaffe!! Pöss hörs sen

Kommentarer
Postat av: Lena

Vad skönt att det går bra på nätterna. Jag börjar se framsteg, men nu har han blivit så förkyld så han vaknar för han är så snorig. Men när det går över då är det no more boobs igen!

2009-01-30 @ 15:58:15
URL: http://chokladmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0