Det går

Ja det gör det faktiskt! Igår bestämde vi oss för att prova en natt utan amning igen, tycker hon verkar frisk nu så vi körde.
Hon somna vid 21.00 vaknade och skrek som en tok vid 11, Niklas vaggade henne i ca 20 min så hon somna till sist.
Hon vaknade igen vid 01.00 då skrek hon så jag gav henne välling, hon drack lite men fortsatte skricka så jag sjöng och vagga till slut somnade hon. Sen vaknade hon två eller tre gånger efter men då behövdes bara att ploppa in nappen.
Får se hur den här natten sutar bättre eller sämre ja vi får se.

Idag vet jag inte vad vi ska göra, jag ska iaf köra 3 timmars ätning nu fasen ska jag upp i vikt, hade velat gått upp 10 kilo men jag får nog va glad om jag går upp 1 eller 2 ;)

Nu har jag precis ätit frulle Nea sitter på golvet å leker med alla sina saker som e spridda över hela huset :P



sen tycker hon ju inte tvn e helt fel heller, bus ungen :)
Snart är det helg iaf och då väntas middag med vänner mysigt sönni!!

pösss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0