:(

Inget nytt, Nea har fortfarande feber och e jätte hostig och snorig.
Bara en sak som är anorlunda fyra tänder e på väg hehe trodde bara det va dom där nere men igår va hon lite svullen å då såg jag att dom två där uppe också va på väg, inte konstigt att hon mår dåligt..

Igår kom min syster å dom på besök vi åt god mat och myste med alla barnen :))
Nu sitter jag här medans Minnéa sover och Niklas är och stor handlar, senare ska jag följa med syster å mamma till Owes och köpa lite smått å gott.

ja du Sandra hoppas också lillen e bra tills helgen ska bli så kul att ses,

Nä nu ska jag fortsätta röjja lite här sen försöka få i min tjej mat inget annat än tutten duger vid dom här sjuketiderna *suck* tillbaka på ruta 1!! Men men bara att ta nya tag när Nea blir frisk!!

Snart ny vecka = nya tag :)))) Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0