Glader

Go kväll!! Måste bara säga att den här dagen vart såå bra, min tjej e så duktig :P

Hon har ätit mat och välling, från att inte ha öppnat munnen så åt hon bara helt plötsligt gissa om nån blev glad. Nu ska man väll inte hurra för mycket men ett stor framsteg i vår vardag :))
 
Själv har min 3 timmars ätning gått bra, känner mig lite full på nå vis men det kanske blir bättre.
Imorn är det fredag och då får vi se till å göra nåt trevligt sen på kvällen blir det tv mys med min lilla älsklings familj.
Ska även ut på lite shopping åt Nea imorn niklas köpte ju lite åt henne igår men några till plagg måste hon ha :)

Nä nu ska jag njuta lite av lugnet när min dotter precis somnat, om hon nu inte vaknar förståss ;)
har en lång natt framför oss utan amning med vaggning till söms :))

Pöss på er!



Så här brukar natten se ut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0