Go morgon

Heeej Nu e det ny vecka och nya tag, lillen ska sova utan amning igen.
Hon har blivit lite bättre i förkylningen och febern e borta :))

Eftersom Nea e feberfri ska vi ut på en liten promenad så hon får lite frisk luft, va flera dar sen vi va ute å gick nu.
Lär ävern försöka ut å shoppa lite nya kläder åt henne, hon har växt ut nästan allt nu :((

Å Jenifer ska få ett minus för hon inte höll det hon lovade mig!!!!!!  jag kastade mig upp i sängen klicka in på hennes blogg å vad hittade jag jo INGENTING!!!!!!!! Fy fy

Nä nu ska jag busa med lilla Minnéa!! Pöss på er


Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe men jag gjorde aldrig ordning mig igar va jatte ful da:)

2009-01-26 @ 17:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0