go morgon

Hej allesammans Hoppas ni mår bra :))
Här i huste mår vi mycket bättre tog en väldans tid innan enköpinssjukan gav sig men nu hoppas jag den e borta för en stund iaf.

har inte gjort så mycket mest vart hemma och kurerat oss.
Idag ska vi en sväng in till staden och äta lite lunch hos min farmor å farfar blir mysigt och gott för den delen, vi ska få kålpudding ja det e då godare än dte låter :p

Sen blir det nog hem och ta en lång promenad för nu jävlar ska kroppen trimmas :)) Skulle vela springa lite i backarna här ute i spåret vi har men det får bli till kvällen i sånt fall.

Iaf så har Nea börjat äta välling lite smått men bara med Niklas men hon dricker iaf ibland å det e framsteg i detta hus. Maten går så där med hon vill hellre ligga å amma hon men jag vill ju faktiskt sluta nån gång hur mysigt det än e...

Nä nu skriks det här så jag lär väll gå till skrik monstret :))

Pussss på er


Och Sandra jag fick aldrig ditt bild mess men jag litar på dig vad gäller shoppingen blir hur bra som helst :) saknar dig så nu får du ta å komma hem tycker jag :)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0