lördag

Go morgon, sitter här och försöker få mina naglar att torka efter alla tusen lager nagellack :) Förr tyckte jag jämt att det satt så dåligt och bara flagnade efter att ha haft många lager på nailsen men gör man det riktigkt med riktiga grejjer så håller det super länge, synd bara att jag har svårt att sitta still under torkningen så det slutar alltid med några dutt här och där *suck*

Nu har jag marinerat maten tills ikväll, ska bli trevligt :)  Nu är det bara kaffe som saknas denna morgonen annars har den börjat perfekt :))

Undra vad man ska ha för kläder ???? E ju så sällan jag sätter på mig fina kläder så jag har glömt hur man ser vettig ut :P men jag ska försöka snygga till mig lite iaf :)

Hörs senare
Kram från fam Ehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0