Start


Sitter här och målar mina naglar, så slog det mig hur kan en som är utbildad nagel terapeut inte sköta om sina naglar??
Bestämde mig kort efter att nu vill jag köra igång med mina gele naglar igen.

Så nu kommer mamma Sofie ha fina naglar i fortsättningen :P

Lär ner till salongen och införskaffa massa nya fina saker från creative eftersom jag la det på is när jag blev gravid så har väll gelen dött ut :P

Iaf så har jag precis duschat med mina lilla Nea och det va inte det lättaste hon e en vilding hehe.
Nu sitter jag och dricker mitt goda kaffe, medans Nea härjar runt på golvet!

Hörs sen pösss

Kommentarer
Postat av: Emma ~ Crazyangel [mamma till Milton]

Vad tar duföratt fixa naglarna ? :) Jag har alltid vart så mån om mina naglar men nu har jag typ målat dom två gånger sen Milton föddes. Förut vr deten gång i veckan jag pysslade om dom..



Promenad imon?

2009-01-28 @ 18:17:47
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0