Torsdag

Fan e det snö jag ser. Jag som vart så lycklig för den vart borta, nog för att jag visste att den skulle komma igen men man kunde väll få njuta lite till utan den iaf.

Idag hade jag tänkt ta en promenad med Emma och Milton men upptäckte i morse att Niklas hade tagit bilen imorse fasst jag sagt att jag kanske skulle ha den *ARG* E lite långt att gå dit tycker jag så vi får väll ta den där promenaden en annan dag. Va ju bara typ 5 månader sen vi bestämmde att vi skulle gå första gången hehe

Aja sen hade jag tänkt åka till Malin och Neo men där sprackt det också eftersom jag inte har en bil. A man kan ta bussen men så drygt att hålla på å byta bussar och en lång promenad e jag inte så sugen på just nu iaf.

NU sitter lill skrutten i gå stolen och drar i våran dvd och när jag säger ajaj kollar hon på mig å skrattar jädrans bus unge, nu gick hon vidare till gardinerna och drar. Nä nu lär jag nog dit å rycka in om jag ska ha nå gardiner kvar..

hörs sen pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0