Trött

Hejjje på er!! Hoppas ni mår bra!

Igår va vi och hälsade på två dagmammor som bor på gatan här bredvid, När man frågar mig vad jag tyckte så tycker jag ingenting.. Efter vi hade vart där kände jag mig bara jätte ledsen på nå vis tycker inte om tanken att lämna bort min lilla skatt. Vet att jag kommer ändra mig sen när hon blivit lite äldre men jusst nu vill jag bara låssas att jag aldrig ska lämna henne på dagis :P

Iaf så började Nea hosta lite smått igår bara så där utan att vara snorig eller så, och det fortsatte hela natten stackars lilla Nea fick inte mycket till sömn. Att sluta amma på natten har gått bra tills igår då tyckte jag så synd om henne så då fick hon som hon ville men de e bara för hon va så krasslig! Hoppas bara det inte blir nå mer än hosta hon va ju liksom sjuk nyss..

Idag blir det lungt hemma lite tvättning å städning sen kommer syster min å dom hit Kul!!!!
Pöss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0