Vi klara det!!

Ja ni som läser här vet ju att min lilla dotter vaknar en 6-10 gånger varje natt och vill amma, igår bestämde jag mig att nu är det slut på detta.
I förrgår sov jag i ett annat rum så Niklas skulle vara där när hon vakna. A det gick ju så där hon gall skrek och slutade aldrig så efter en långt stund = Evighet enligt mig så gav jag upp och lät henne somna in med amning.

Men igår tog vi nya tag och bestämde att jag ska ta henne på nätterna men inte amma dvs vagga, klia ryggen ja vad det nu ska till för att hon ska somna, men no more titts!!

Gick och la henne i vår säng igår vid 8 inte förns 9 sov hon för att sedan vakna vid 12, då gav jag henne välling det klunkade hon i sig och somnade om utan problem. senare vaknade hon 2, 4 , halv7 sen halv 8 för att gå upp och jag lovar dey va ingen lätt natt men fasen va stolt jag blev när jag insåg att hon inte ammat på hela natten. Så nu ska vi köra så här och hoppas att hon tills slut ska sova hela natten :))))

Idag har vi bara vart hemma Nea har varit väldigt trött idag efter den jobbiga natten.
nu när hon sover får jag passa på att skriva lite.

Klickade hem en fin jeans jacka till våren idag :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0