Kväller

hallå på er!!
Idag blev det en slö dag hemma eftersom Neis e förkyld, Vi läste bok, kolla teletubbies, sjöng ja å massa mer. Finns inget mer underbart en att vara med sin lilla goa dotter :)

Efter lunch och sovning tog vi oss en tur till mamma å pappa så Nea fick mysa med sin offa å momo.
Sen när Niklas slutade så kom Jenifer och jimmie hit så gjorde vi middag tillsammans, mycket trevligt!!

Nu har dom åkt hem och jag sitter vid datorn med ansiktsmask och en kopp te och Niklas kikar tv, Neis sover sen en timme tillbaka.

Imorn blir det upp med tuppen, ska hämta Emma kl 8 sen bär det iväg och ta spruta :/ Uha inge vidare tycker jag :(

Nä nu ska jag sällskapa lite med min man men vi hörs imorn!! Pöss på er


Kommentarer
Postat av: Sandra

weeehio :) du har börja uppdatera, grattis!

Men ska nea på dagis imorn,eller kmr hon följa med å ta sprutan?

2009-11-18 @ 20:34:27
Postat av: sofie

Hon ska lämnas till mormor sin :)

2009-11-18 @ 20:37:49
URL: http://sofieehlin.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jaha ja jag tänkte om vi skulle leka imorn, ja ska träna men är klar halv ett!

2009-11-18 @ 23:20:03
Postat av: Camilla

Mille gjorde en slängpuss till Minnéa när han såg bilden på henne :)

2009-11-19 @ 18:24:15
Postat av: sofie

hahaha Mille e för söt, vilken gobit :) Lär ta å ses snart tycker jag :) Kraaam

2009-11-19 @ 19:08:06
URL: http://sofieehlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0