Nu ni

Är jag icke brunett längre, tog oss några timmar på salongen. Blev avfärgning å färgning å slingor å massa mer men fint blev det.
Sen mycket mycket kortare men jag trivs. Min mobil funkar icke som den ska så har inte tagit nå kort ennu men ni ska få se :)

Efter frissan blev det direkt hem hit för att fixa Malins naglar dom hade suttit lite väl länge nu så det behövdes verkligen å fins blev även dom :P

Nu sitter jag hemma mår lite si så där idag men nu blir det Robinson med min älskling innan han ska åka å jobba!!!

Hörs senare :) Pössss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lillsessan då. Trevlig blogg kommer nog kika in igen ;)

2010-01-18 @ 20:22:23
URL: http://www.metrobloggen.se/sandraeklund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0