Olycklig morgon

Hallå på er!! Det va ett tag sedan nu.
Hoppas allt e bra med er iaf.

Här i huset mår vi bra, förutom att vi var och varannan dag är förkylda eller Nea iaf.
Är så trött på att mitt lilla hjärta aldrig får mår bra!! :(

I morse vaknade jag av ett samtal, ett samtal som jag blev jätte ledsen över.
Min farmor mår inge bra min älskade goaste farmor :( *ledsen* Vill åka å hälsa på henne nuuuu!!!

Annars flyter dagarna på,går in i v 17 imorn så fort går det må jag säga :) Hoppas bara bebben mår bra där inne för jag känner den inte ofta :((

Imorn ska iaf andra svin sprutan tas, då ska jag hämta upp Emma i valbo så ska vi stickas..

Nä nu lär jag roa dottern här som inte är nå vidare nöjd

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0