Skit väder

Jo som sagt idag skulle det handlas julklappar, kom bara hem med lite kläder åt mig själv,ett förkläde åt Minnéa som hon ska ha när vi bakar julbak :)
va så tråkigt väder att gå å shoppa julklappar i, ingen stämmning liksom. Får ta det i veckan istället

En grej jag kom på när jag kom hem som jag inte tänkte på när jag stod i butiken å köpte kläderna.
Ja är man brunett eller riktigt blond passar man i alla färger, e man halv blond lite morot i huve då klär man endast i svart eller naturvit :P Tycker jag iaf så det blir till att byta färger till veckan!!
I veckan hoppas jag Nea kan gå på dagis men misstänker en ögoninflammation så hoppas verkligen jag har fel, hon har inte vart på dagis på hela veckan så nu vill hon nog dit å träffa alla barnen.

Nä nu har vi ätit lite pizza Nea sitter å äter korv gryta med grönsaker, ikväll blir det ett varmt bad och lite tv.

hoppas ni haft en super dag pöss på er


Neis med ett hjärta av dreggel :P

Kommentarer
Postat av: Sandra

mkt dåligt att du å nea inte va hemma idag :(

ja som ville komma å leka ju!! :)

2009-11-23 @ 17:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0