Städa städa varje fredag

Tycker vi e kul, ööö nä inte riktigt men det måste ju göras.

Nea har fått en egen mini trasa som hon gått rund med å sagt städa städa, när det var dags för dammsugning drog hon åt ena håller och jag det andra.

Men snart så skiner hemmet!!!  Så skönt med nystädat och rena sängkläder det doftar ljuvligt :)

Nu ligger Neis och sover medans jag dammar det sista i köket, sen när Niklas kommer hem ska vi in till stan så jag kan köpa nagel grejjer, ska göra Malins gele naglar imorn.
Vi ska även göra mitt hår, ska göra en liten make over eller inte så liten heller. Ska avfärga skiten å bli mycket ljusare och korthårigare :P Det jobbiga är att jag vet att jag passar bäst i mörkt långt hår men e så trött på denna ljus gråa utväxt som kommer redan efter en vecka, mitt hår växer sjukt fort! Så vi får se hur det blir!!

Nä nu lär jag fortsätta skrubba lite för ikväll väntas fredags mys med Tobias och Tess :) Myyyys
Hörs senare Pöss på er
 Visst ja ni som försöker ringa mig så har min mobil pajjat den hamnade i dammhinken så den lever inge mer nu!!! Ring hem vettja :)

Kommentarer
Postat av: Mommo

Hur söt är inte mormors lilla gumma

2009-11-21 @ 01:12:17
Postat av: Mimmi

du måste lägga ut bild på frillan ;)

2009-11-21 @ 08:38:28
URL: http://mimmi86.blogg.se/
Postat av: Anonym

mosters gooaste tjej

2009-11-21 @ 21:04:20
Postat av: Emma - Beställningsdesigner, vardag, m.m

Jättesöt bild :)

2009-11-21 @ 21:07:09
URL: http://crazygirlinthisworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0