Tupp lur

Hoho på er!!
Ja denna dag blev inte som planerat, jo till en början men så fort jag och Emma kom till mvc fick vi vända i dörren utan spruta.

Tydligen så skulle man inte ta två sprutor om man inte e i riskzonen pluss gravid. Sen blev vi typ dumförklarade att vi inte läst nyheterna för dom har gått ut med det, ööö oki jag läser å ser på tv men har inte hört något om detta, fel å bara skicka ut papper på att vi inte behöver en till. Det va fler än vi som såg ut som ?. 
Emma som skulle dit för sin första spruta fick vända sig till sin helsocentral.

Aja nog om det när vi kom hem lekte vi lite sen blev det dags för lunch, rester från igår spagetti och köttfärssås Jammi!!!! :)
När Minnéa skulle sova sen gjorde jag henne sällskap, vi sov i 3 timmar!!! Inte dåligt!!!

Nu väntar vi på att Niklas ska komma hem sen vet jag inte vad vi hittar på!

Hörs väll senare!!!
Kul att ni har hittat hit igen hoppas ni stannar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0