Dagarna går

Ja som ni ser så e jag inte bäst på skrivandet i bloggen, men jag börjar smått må bättre och bättre så snart så kanske jag får lusten tillbaka :) Om ni kommenterar så klart ;)

Nu har jag precis ätit upp min lunch, När jag lämnade Nea på dagis i morse så träffade jag Annika där så eftersom jag hade storbak på bullar igår gick vi hit å drack latte och åt bullar.

Känner mig inte kry idag vet  inte varför men huvudet dunkar. Har iaf fått tid för vaccinering nu nästa vecka men är fortfarande inte 100 om jag ska ta den men det lutar åt det så vi får se vill ju inte ha svinisen heller.

Ska sitta å glo lite på datan idag för att se om jag hittar nå fina vinter skor åt Minnéa, funderar på ett par kavat snowrunner tror jag dom heter elelr pax ja vi får se!! :) Nu ska jag prata med Sara i telen om hon svarar :P

Pöss på er


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Grattis kusin :D låga odds på en tjej lr? ;) hihi, hoppas du mår bättre snart :)

Puss o Kram

2009-10-15 @ 22:05:21
URL: http://mimmi86.blogg.se/
Postat av: Mimmi

De e fint med mig :) träffade niklas på biltema igår, han sa att du va jätte stor ;) hehe. kanske två? ;P

2009-10-16 @ 07:50:42
URL: http://mimmi86.blogg.se/
Postat av: Anonym

tog sprutan idag skämde ut mig helt då ja fick gå före kön för ja tjura och det gjorde inte äns ont

2009-10-17 @ 20:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0