Nu kör vi

Ja då e jag tillbaka piggare än någonsin, elelr inte!!! Mår fortfarand einge vidare men va fasen måste ju kunna skriva här ändå eller hur :P Vännerna klagar på mig :P

Nu ska vi iväg på föräldrarmöte, så plutten får vara hemma med sin mormor :)
Imorn e det fredag å då ska vi förmodligen åka å hälsa på svärmor lite. nea e lite snorig så hon får va hemma från dagis. 

På lördag e det fest här i huset. Sverige/brynäs fest :) Så dte ska bli trevlitt hoppas jag mår lite bättre då.

Jo Sen en liten nyhet som dom flesta redan vet vid det här laget men Nea ska få ett litet syskon i vår :) Det har ni nog redan listat ut efter mitt gnällande om illa mående :P HIHI så vi e super glada här i huset och vill ha vår imorn :) hihi Nä nu måsye jag kila hare så bra så länge :) pössss på er

Kommentarer
Postat av: Linda D

Grattis! Va roligt! När är det dags?

KRAM

2009-10-08 @ 17:54:47
URL: http://www.metrobloggen.se/LD
Postat av: Anonym

2009-10-10 @ 10:54:53
Postat av: Angelica

Grattis gud så super roligt.. men de förstod man ju att ni skulle ha;)

2009-10-10 @ 10:56:03
Postat av: Nathalie

åååh va roligt..grattis :)...misstänkte det när du skrev att du mådde illa o så tidigare..gud va kul grattis igen :)

2009-10-12 @ 19:23:33
Postat av: Nadja

Hej gumman..vad roligt att ni ska få en till bebis..tänkte att det nog va så förut när du sa att du va illamående och sånt hehe.

Grattis från mig och Denize Kram

2009-10-13 @ 08:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0