Ge mig bilen

Ja godmorgon på er!
Hoppas ni sovit gott, det har jag iaf. Nea vaknade bara nån gång inatt.

Idag är dagen vi kanske har en bil eller så e vi fortfarande bil lös, jag hoppas på det första!
Känner inte att jag har turen med mig idag så det blir nog ingen bil :(

Idag kommer svärmor hit an sväng ska passa Nea och Neo medans Malin gör mitt hår sen kommer ju Niklas hem då ska vi fixa Malins naglar :)

Jag hoppas verkligen grejjerna till Minnéas rum kommer idag, känner att det inte är nån ordning där inne nu. SEn skule vi behöva lite nya leksaker åt lillen också.

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe sen blir det dusch Hörs senare Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Nadize

Va skönt o fixa fåret..skulle behöva d jag med..va riktigt längesen nu..menmen...hoppas ni får bilen då!

2009-09-02 @ 20:54:45
URL: http://nadize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0