Hej

Dålig uppdatering av mig, sorry!!!

Helgen har vart super mysig, i fredags köpte vi en bil. Volvo blev det.
Sen i lördags kom syster med familj så vi åt god middag, jag somnade tidigt dock, ibland blir det så.
I söndags va vi till Owes å köpte mina fina gardiner å lite annat smått o gott.

Igår va vi till helsocentralen Med Minnéa, eftersom Nea är mycket bättre nu så gjorde dom inte så mycket förutom att klämma lite på magen å så, men jag kände att det va lika bra att åka dit nu när vi hade fått en tid.
Efter det åkte jag och Neis förbi både Jenifer och farmor och hälsade på. Dom bor dörren mitt emot varandra :)


Iaf så är Neas rum klart nu. fattas bara lite möbler å leksaker. Ska ta ett kort på både rummet och bilen så får ni se..

Nu ska jag dricka lite kaffe här sen blir det dusch. pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0