Inskolning

Ja då e det första dagen för Neis på dagis, eller ja inskolning då :)
Jag önskar att jag mådde bra en dag som denna men det gör jag icke. Men man får bita ihop och se glad ut endå!

Vi ska va på dagis från 9.30.11.00 så det e inte så länge och det tycker jag e super skönt :)
Nu har vi precis ätit frukost och nu sitter jag ock funderar om jag ska gå eller ta bilen, e ju lite saker vi ska ha med som blöjpaket å så så kanske lättast att ta bilen endå.

Hehe nu går Minnéa i skåpet och har letat fram en knäckebröd å så säger hon Offa offa offa, måste betyda atthon ser sin morfar äta såna ofta :)

Nä nu måste jag gö nåt åt mitt piss mående innan vi drar hare så bra så hörs vi pösss


Kommentarer
Postat av: Sandra

Nää äre idag de var dags? Trodde de var 21a :P hade fått för mig de!

Skriv sen å berätta hur de gick :)

2009-09-14 @ 13:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0