kväller

Ja nu är dte snart kväller hos fam Ehlin.
Niklas ligger i sovrummet och lägger lilla Minnéa.

Idag har jag och Nea vart på dagis ja jag kan säga går det så här dom andra dagarna så behöver jag inte oroa mig att hon inte kommer att trivas, hon sprang som en galning där inne och trodde bestämt att det va hon som bestämde där på dagiset :P
imorn ska vi dit samma tid sen på ons då e det dags för mig att lämna henne lite där *buhuuu* nog mest jag som tycker detta e jobbigt.

När vi kom hem från dagis så blev det lunch lagning här hemma sen skulle jag lägga Nea för lite vila men råka somna jag med så vi sov från 12.00-14.45 inte dåligt det eller!

Nu sitter jag här å väntar på att färjan ska börja sen det efterlängtade svenska hollywoodfruar som ska börja idag, hoppas bara jag håller mig vaken. Kan bli tufft!

Måste bli bättre på bilder i den här bloggen, tråkigt att läsa utan ju!!!

Nä go kväll på er nu så hörs vi imorn kram

Kommentarer
Postat av: Nadize

Va roligt att hon börjat på dagis,,för henne iaf det är ju jobbigt för en själv första tiden...OMG det där hollywoodfruar..ja dör va pinsamma dom är mest hon som gick till den där typ match making klubben sen hon som snacka skit om hennes kompis så hon hörde haha...men rolig underhållning för oss iaf..hoppas allt är bra annars...kram

2009-09-15 @ 19:27:52
URL: http://nadize.blogg.se/
Postat av: Anonym

lugn lugn dagis är det bäääästa ;-)

bra program va :-) tusen pussar till nea och en till dig

2009-09-15 @ 21:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0