morn

Hej på er!

Känner mig skit trött idag, sov som en kratta och Nea vaknade hela tiden.
Igår tillbringade jag halva dagen i köket och trodde mitt mästervärk skulle bli succe mmm eller inte, Nea tyckte inte alls om mitt kött som jag gjorde, jag tyckte det blev skit gott iaf mört och fint.

Aja idag händer inte mycket sitter i kö på sjukrådgivningen eftersom Nea inte e 100 än så vill jag få lite goda råd.

Annars e Nea piggare än piggast äter dock inte lika bra som vanligt men a får se vad dom säger tar ju 100 år innan dom svarar *suck*

Sen vill jag gratta Jemfa för platsen, är så glad för din skull och tror att det kommer blir jätte bra för dig det där :))

Imorn slutar iaf budgivningen på bilen, vi har lagt ett bud på en bil och hoppas så klart vi ska vinna det för nu vill jag verkligen ha en bil. Så imorn 15.40 får ni hålla tummarna för oss :)

Nä nu ska jag tvätta lite sen blir det en dusch Hörs senare pöss på er

Visst ja!! jag lovade ett tjuvkik på rummet a det får bli idag istället :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mycket min vän:9

2009-09-01 @ 09:36:29
URL: http://thejls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0