tja

Hej på er!! läget lugnt?? Själv mår jag bra lite trött å så bara. Har glömt bort bloggen lite men Jenifer påminde mig igår :P

Igår blev det mys hemma med fotboll, pizza, godis, läsk och trevligt sällskap :) Sverige vann och det va ju bra :)
Idag vet jag inte vad vi ska hitta på, ser ut å bli super fin höst dag så man ska väll passa på å va ute.

Nu e det inte många dagar kvar tills Neis börjar dagis. Hoppas det går bra på inskolningen å så för min lilla plutt.
Usch har lite ångest för att lämna bort henne till okända människor. ja menar jag älskar henne dom bara tycker om barn men älskar just inte min dotter. Nä så får man inte tänka det kommer gå super :)
MIn tjej har blivit så stor igår gick hon på pottan :) Duktiga lilla tjej.

Nä nu blir det lite kaffe sen ska jag och Minnéa börja dagen.
Kram på er

Hör av er om ni vill göra nå kul idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0