Tjo

NU är det snart kväller, idag har jag och Nea inte gjort allt för mycket.
Sandra kom hit en sväng så jag fixade hennes hår å så drack vi lite kaffe.

Imorn är det min tur att bli fin i håret då kommer Malin hit, ska även fixa hennes naglar som jag annars jämt gör men nu har hon haft ett litet uppehåll för att vila naglarna.
Är verkligen behov av lite färgning och kanske klippning om det hinns med.

Skulle behöva åka till salongen och köpa lite nagel grejjer, men har ju satan ingen bil *suck' Håll tummarna för oss imorn nu.



Så där fin blir min färg när Malin färgar mig :)

Och glömde sätta in kort på rummet men imorn kanske mina grejjer kommer som jag beställt då får ni se ett färdigt rum istället :))


Hörs imorn mina vänner :)

Kommentarer
Postat av: erica

kära lilla syster det finns buss ;.) jaha nu blev det sne näsa

2009-09-02 @ 10:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0